Сейлз-хаус "Плюси" (група "1+1 медіа") продаватиме рекламний час Першого національного. Про це повідомив генеральний директор Національної телекомпанії України Єгор Бенкендорф.
За словами гендиректора телеканалу, угода укладена на 2013 рік.
У той же час, комерційний директор НТКУ Сергій Котенко зазначив, що угода з "1+1" передбачає спільні продажі. Відповідно, Національна телекомпанія залишає за собою можливість здійснювати частину продажів. При цьому пан Котенко поки що не розголошує умови договору, а також те, яку частку реклами продаватиме "1+1", а яку НТКУ реалізовуватиме самостійно.
Нагадаємо, сейлз-хаус "Плюси" також продовжить у 2013 році продавати рекламу на телеканалі Tonis.
Як повідомлялось, у 2013 році група "1+1 медіа" підвищуватиме ціни на рекламу на менших телеканалах групи - ТЕТ, "2+2" і "Плюсплюс". На каналі "1+1" планується, за інформацією групи, оптимізація розцінок.
Раніше керівник сейлз-хаузу "Плюси" Валерій Варениця заявив, що група "1+1 медіа" готова до самостійних продажів реклами наступного року в умовах конкуренції з великим альянсом телевізійних груп "Інтер", StarLightMedia та "Медіа Група Україна" (МГУ).